Jaunumi

2017. gada 18. decembrī Akadēmiskās informācijas centrs organizēja darba semināru “Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras attīstība”.2018. gadā Latvijai paredzēts iesniegt Eiropas Komisijā atjaunoto pašnovērtējuma ziņojumu par Latvijas izglītības piesaisti Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūrai, balstoties uz kritērijiem, ko...

2017. gada 16. novembrī Akadēmiskās informācijas centra Nacionālais Europass centrs organizēja starptautisku konferenci „Digitālie dati mobilitātes veicināšanai augstākajā izglītībā”.Konferences mērķis bija diskutēt par digitālo studentu datu apmaiņu - Groningenas deklarāciju, kā arī tādiem projektiem, kā Erasmus Without...

2017. gada 26. oktobrī Akadēmiskās informācijas centrs organizēja semināru “Neformālās izglītības rezultātu novērtēšana / atzīšana Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras kontekstā”.Semināra mērķis bija iepazīstināt profesionālās izglītības un augstākās izglītības iestādes ar pieredzi un sasniegto neformālās izglītības...

2017. gada 13. jūnijā Ministru kabinets pieņēma jaunus noteikumus par Latvijas izglītības klasifikāciju.Noteikumi tika izstrādāti Latvijas izglītības klasifikācijas salīdzināšanai ar Starptautisko standartizēto izglītības klasifikāciju (ISCED-F 2013), kā arī tajos ir noteikti Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmeņi un...

2017. gada 31. maijā Akadēmiskās informācijas centrs rīkoja semināru „Europass un EKI izmantošana augstākās izglītības kvalitātes vērtēšanā”.Semināra mērķis bija iepazīstināt augstākās izglītības iestāžu pārstāvjus ar Europas un Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūru un to sniegtajām iespējām, norādot arī uz šo rīku nozīmi...

Akadēmiskās informācijas centrs - Latvijas NKP sagatavojis situācijas izvērtējumu par LKI attīstību laika posmā no 2011.gada līdz 2016.gadam. Pētījuma mērķis bija analizēt LKI attīstību un tās ietekmi uz pārmaiņām Latvijas izglītībā. Pētījumā iezīmētas vairākas izmaiņas izglītībā – terminoloģijas attīstība, atsauce uz LKI/...

UNESCO pētījums “Līmeņu noteikšanu un mācīšanās rezultātu atzīšana” (Level-setting and recognition of learning outcomes”, UNESCO 2015) tagad pieejams arī latviešu valodā. Pētījums iepazīstina ar līmeņu aprakstu, kas ir kvalifikāciju ietvarstruktūru neatņemama sastāvdaļa starptautiskā mērogā, izstrādi un piemērošanu, kā arī...