2019. gada 27. martā Akadēmiskās informācijas centrs (AIC) rīkoja mācību semināru „Mācīšanās rezultāti augstākās izglītības iestādēs”, kura mērķis bija iepazīstināt Latvijas augstākās izglītības iestāžu pārstāvjus ar augstākās izglītības kvalifikāciju mācīšanās rezultātiem Latvijas kvalifikāciju datubāzē un to sasaisti ar Eiropas Komisijas Eiropas prasmju, kompetenču, kvalifikāciju un profesiju (ESCO) un Mācīšanās iespējas un kvalifikācijas Eiropā (LOQ) portāliem, kā arī mācīšanās rezultātu nozīmi augstākās izglītības kvalitātes novērtēšanas procesā.
Semināra dalībniekiem bija iespēja iepazīties ar labās prakses pieredzi mācīšanās rezultātu formulēšanā, ko prezentēja Ventspils Augstskolas Informācijas Tehnoloģiju fakultātes dekāns, docents Dr.phys. Māris Ēlerts, kā arī iepazīties ar Rīgas Stradiņa universitātes Pedagoģiskās izaugsmes centra pārstāvju pieredzi studiju rezultātu kartēšanā un tās ietekmē uz studiju rezultātu formulēšanu, ko prezentēja centra direktore docente, pedagoģijas doktore Nora Jansone-Ratinika un centra direktora vietnieks Matīss Sīlis.
Semināra noslēgumā dalībnieki diskutēja par mācīšanās rezultātu formulēšanas principiem un izaicinājumiem, ar kuriem augstākās izglītības iestāžu pārstāvjiem jāsaskaras šī procesa īstenošanā.
Mācību seminārs tika organizēts Akadēmiskās informācijas centra projekta „Databases and registers for qualifications (EQF-NCPs)” (Nr. VS/2018/0185, 2018-2020) ietvaros.
Mācību semināra darba kārtība
Prezentācijas
Gunta Kinta, Akadēmiskās informācijas centrs Mācīšanās rezultāti ESCO un LOQ portālos
Ilva Grigorjeva, Akadēmiskās informācijas centrs – Augstākās izglītības kvalitātes aģentūra Mācīšanās rezultātu nozīme akreditācijā
Jana Ādmine, Akadēmiskās informācijas centrs Mācīšanās rezultāti augstākās izglītības studiju programmās
Dr.phys. Māris Ēlerts, Ventspils Augstskola, Informācijas Tehnoloģiju fakultāte Mācīšanās rezultātu formulēšana VeA
Matīss Sīlis, Rīgas Stradiņa universitāte Pedagoģiskās izaugsmes centrs Studiju rezultātu kartēšana — Rīgas Stradiņa universitātes pieredze